10.11.2022

La Fundació UE Vic participarà en el Gran Recapte d'Aliments 2022

El Banc dels Aliments organitzarà, els pròxims 25 i 26 de novembre de 2022, una nova edició del Gran Recapte d'Aliments. Complint amb el seu vessant més social, la Fundació Unió Esportiva Vic participarà en una nova edició d'aquesta iniciativa. Aquesta serà la setena vegada que l'entitat ausetana recollirà productes amb l'objectiu de destinar-los al menjador social El Tupí, una associació de la ciutat de Vic que des de fa més de 17 anys gestionen la Núria Casamitjana i en Marià Vilaró. La seva finalitat és atendre persones en risc d'exclusió social i que no es poden alimentar correctament per falta de recursos. La Fundació va arribar a entregar 180 quilos d’aliments bàsics al menjador la temporada passada.

La iniciativa està impulsada per l’àrea d’Acció Social del club des d'on els seus responsables, l’Anna Villaitodo i en Sagi Barnolas, fan una crida a la participació en un moment social i econòmic complicat amb l'afegit que l'arribada del fred provocarà una disminució més accelerada dels aliments, quelcom que farà necessari abastir amb més productes el menjador durant aquesta època hivernal. Des d'El Tupí es demanen, especialment, productes bàsics com llegums, conserves de carn i peix, oli i llet.

Atesa la responsabilitat que té la Fundació UE Vic a l'hora de respondre a les necessitats del seu entorn, l'entitat convida tota la massa social a participar en el recapte per garantir-ne l'èxit una temporada més. Els productes es podran dipositar en unes caixes que s'habilitaran a l'interior de les oficines del club a partir del dijous 10 de novembre en horari d'oficines, de 17.45 a 19.45 h.