06.11.2022

Un gol matiner d'Ignasi dona els 3 punts al Vic a les Preses (0-1)

El Vic s'ha retrobat amb el camí de la victòria (0-1) a la Garrotxa després d'imposar-se al Bosc de Tosca amb un solitari gol d'Ignasi Armengou al primer minut de joc. Els vigatans sumen tres punts molt importants per remuntar i tornar a observar les posicions capdavanteres.

Al camp de gespa natural de les Preses, l'equip de Ramon Carrascal s'ha trobat al davant un rival que arrossegava diversos resultats negatius contra equips de la part alta de la classificació. Aprofitant la incertesa del conjunt local, les millors notícies per als vigatans han arribat al cap de pocs segons del xiulet inicial. Ignasi, aprofitant una centrada de Balagué que ha deixat una pilota morta a l'àrea petita, s'ha avançat a la defensa groga per enviar l'esfèric al fons de la xarxa i posar els osonencs per davant en el marcador.

Tot i mancar un partit sencer per jugar, la tranquil·litat de disposar d'un resultat favorable des de bon inici ha permès al Vic continuar buscant la porteria local sense massa nerviosisme. Les ocasions de Campayo després d'un error defensiu, de Caballé fregant el pal i Juli amb un xut potent que ha marxat per sobre del travesser, podrien haver augmentat la distància i haver tancat el partit abans del descans. L'ocasió més clara del primer temps ha passat pels peus de Caballé i Campayo quan, en una jugada de contraatac, aquest primer s'ha situat en un u contra u davant el porter i ha optat per cedir la pilota al nou vigatà en una acció que la defensa ha pogut tallar 'in extremis'.

A la represa, marcada per un joc més trencat, no s'ha comptat amb gaires ocasions exceptuant un gol anul·lat per fora de joc de Campayo a passada de Sadurní. Els locals han intentat amb poc encert canviar el resultat del partit. L'enguantat del Vic, Ivan Fuentes, que ha tingut una primera part calmada, ha vist com el conjunt local ha aconseguit un seguit de faltes perilloses davant l'àrea i accions des del córner que els blanc-i-vermells han acabat resolent.

Els minuts finals han estat dominats pel conjunt local que ha buscat l'empat amb més sentiment que no pas joc. Una última falta a la frontal de l'àrea i dos córners seguits en l'afegit, arribant a fer pujar el porter a l'àrea dels blanc-i-vermells, han posat en tensió a la parròquia visitant desplaçada a la Garrotxa. El xiulet final de l'àrbitre ha conclòs un partit que permet als homes de Carrascal sumar la segona victòria de la temporada.