04.10.2022

Disponible la Loteria de Nadal 2022 amb els números 75.121 i 94.124

El 22 de desembre de 2022 se celebrarà una nova edició del sorteig de la Loteria de Nadal. En la temporada del Centenari, la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic hi participaran amb els números 75.121 i 94.124. Per a tots aquells interessats/es, es fa saber que aquesta es pot comprar en diferents establiments de la ciutat: Bar Zona Esportiva Municipal, Restaurant Can Rovira (tocant de la plaça de l'ambulatori), Restaurant Fet Nostre (zona universitària), Bar Catalunya (davant de l'entrada del Mercat Municipal), Bar de l'Estació (Estació RENFE) i Bar del Club Tennis Vic. Enguany, s'afegeix al llistat la Joieria Prat (plaça Major), el Restaurant L'Olla (davant de l'Hospital de la Santa Creu) i el Restaurant l'Ona (carrer del Pla de Balenyà).

D'altra banda, els números també es poden adquirir a jugadors i tècnics de la Fundació. Des d'aquest passat dilluns, 3 d'octubre, totes les famílies han començat a rebre un talonari de 30 números. Recordem que la venda de loteria és un ingrés molt important per a l'àrea econòmica de la Fundació amb la finalitat de millorar-ne el servei.