19.09.2022

Un centenar d'esportistes participen de l'Stage de Pretemporada de la Fundació UE Vic

La casa de colònies de Can Bajona i el seu entorn han estat l'escenari que aquest passat cap de setmana, del 16 al 18 de setembre, ha acollit el primer Stage de Pretemporada impulsat per la Fundació Unió Esportiva Vic. Un centenar d'esportistes, entre cos tècnic i jugadors/es de categoria aleví a juvenil, han gaudit d'una estada que tenia com a eix principal generar un entorn de socialització i cohesió entre els futbolistes abans d'afrontar l'inici de les competicions oficials.

Ubicada al municipi solsoní de Clariana de Cardener, la casa de colònies ha ofert als jugadors i jugadores del club ausetà un magnífic equipament que formen dues pistes poliesportives, ideals per jugar a bàsquet i a futbol sala; un camp de gespa artificial de mides reglamentàries; una piscina i 3 sales per fer-hi activitats dirigides i jocs. Al llarg dels tres dies d'estada, s'han desenvolupat diverses activitats entre les quals s'ha inclòs caminades, dinàmiques de grup o jocs de nit; a més de no deixar de banda l'apartat de rendiment i competició amb la celebració d'entrenaments i partits.