13.09.2022

La Fundació regala centenars d’àlbums de la col·lecció LaLiga 2022 de Panini

La col·lecció oficial de cromos de LaLiga Santander 2022-23 ha arribat a mans dels jugadors i jugadores de l’escola de futbol base de la Fundació UE Vic, una acció que per quarta temporada consecutiva permet als futbolistes de l’entitat gaudir d’un àlbum que conserva l’estructura i els continguts que l’han convertit en el referent del sector des de la temporada 1972-73.

El pack promocional de la col·lecció de cromos adhesius que han rebut els/les futbolistes de la Fundació, que inclou un àlbum de 72 pàgines a tot color i 2 sobres amb 8 cromos cadascun, és fruit de l’acord de col·laboració que van establir l’estiu de l’any 2019 la Fundació Unió Esportiva Vic i l’empresa Panini, especialitzada en el col·leccionisme esportiu, els còmics, les revistes i l’entreteniment digital.

Gràcies a aquesta iniciativa, els fans del futbol i del col·leccionisme ja poden aconseguir els cromos dels millors jugadors dels equips que aquest any disputaran LaLiga, una col·lecció que fa pocs dies va sortir a la venda i que torna a sortejar 10.000 pilotes de la marca Puma per aquells que completin la paraula “SUPERGOLAZO”.