12.09.2022

Aigua de Viladrau, l’aigua del Centenari

Per tercera temporada consecutiva, Aigua de Viladrau serà la beguda habitual dels esportistes de la Fundació Unió Esportiva Vic gràcies a la renovació de l’acord de col·laboració que van iniciar l’any 2020 l’empresa i l’entitat vigatana. En l’any del Centenari del primer equip masculí de la UE Vic, els equips de l’escola de futbol base de la Fundació disposaran de l'aigua que prové del Parc Natural del Montseny per a les sessions d’entrenament i les competicions esportives.

Viladrau és una aigua de mineralització dèbil, indicada per a dietes pobres en sodi. La seva composició específica en minerals la fa única i en constitueix l’autèntic segell d’identitat. Viladrau és una aigua mineral natural declarada mineromedicinal.

El compromís amb el desenvolupament sostenible de Viladrau entronca amb l’acord d’adhesió del Patronat de la Fundació UE Vic amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides, aprovat el dia 3 de juliol de l’any 2019.