20.08.2022

Anima l'equip de la ciutat en l'any del Centenari

La temporada 2022-2023 serà una campanya molt especial per a la Unió Esportiva Vic que celebra els 100 anys d'història de la seva fundació i és per aquest motiu que l'entitat demana el suport dels aficionats/des perquè vinguin a animar els primers equips en els partits que es disputin a l'estadi Hipòlit Planàs.

Enguany, el primer equip masculí del club competirà una temporada més a la Primera Catalana i ho farà en un grup exigent amb la presència de diversos equips històrics del futbol català. Entre els diversos enfrontaments destacarà el partit per excel·lència del futbol osonenc contra el Manlleu i un nou derbi comarcal contra el Torelló. Per la seva banda, el Femení 'A' jugarà a Primera Divisió després de l'ascens assolit la passada temporada. La categoria femenina també comptarà amb enfrontaments destacats com els derbis contra Torelló o Vic-Riuprimer.

Els preus per fer-se soci i donar suport a l'entitat són els següents: Protector (250 euros), General (125 euros), Jubilat (60 euros) i Jove (50 euros).

Els/les interessats/des poden posar-se en contacte amb el club a les oficines de la Fundació Unió Esportiva Vic o a través de l'adreça de correu electrònic info@fundaciouevic.cat.