08.08.2022

El Sub 20 Vic A s'emporta la segona edició del Torneig de les Nacions de Vic

Després de l'èxit de l'estiu passat, Vic ha celebrat enguany la segona edició del Torneig de les Nacions. L'esdeveniment, celebrat del 2 de juliol al 6 d'agost a l'estadi Hipòlit Planàs de la Unió Esportiva Vic i l'estadi Torras i Bages de l'OAR Vic, ha comptat amb la participació d'una quinzena d'equips formats per jugadors de diferents nacionalitats -la majoria originaris de països com el Senegal, Ghana o Marroc- i residents a Osona i comarques veïnes la Garrotxa o la zona del Vallès. El campió de la segona edició ha estat el Sub 20 Vic A que derrotava per la mínima (0-1) el Sub 20 Vic B en una final molt disputada a l'estadi Torras i Bages.

L'edició ha estat organitzada per Blackstars VicSub 20 Vic, amb la col·laboració de la Fundació Unió Esportiva Vic i el departament d'Esports i de Cooperació de l'Ajuntament de Vic. A banda de l'entrega del trofeu de campió i subcampió, també es va fer un reconeixement als jugadors més destacats a títol individual. La final va comptar amb una molt bona assistència de públic i va estar amenitzada pel cantautor Fafadi, un gran referent de la zona de la Casamance (Senegal), que, per segon any, va donar a conèixer la cultura africana a través de les seves cançons.