01.08.2022

Els Retrobats i Rubberex, campions de la primera edició de la Supercopa F7

La Supercopa F7 ja coneix els guanyadors de la seva primera edició. Els Retrobats, en categoria Juvenil, i Rubberex, en Aleví, van alçar el passat dijous, 28 de juliol, el trofeu que els acredita com a campions del torneig que ha abraçat un mes de competició i que ha comptat amb una quinzena d'equips participants.

L'esdeveniment va estrenar-se el 27 de juny amb una fase de grups de doble volta en què es classificaven els quatre primers equips d'ambdues categories. El primer classificat en categoria juvenil, Consumits FC, s'enfrontava aquesta passada setmana a semifinals contra els quarts classificats, Els Retrobats, essent aquest segon el primer equip a obtenir el bitllet per a la final. En l'altre duel, l'AEC Xauxa -segon- s'emportava el duel contra l'Aston Birra -tercer-. A la final, Els Retrobats s'alçaven amb el títol després de vèncer l'AEC Xauxa per 4-2.

En categoria aleví, els campions Rubberex es veien les cares a semifinals contra Salami's Team, quarts classificats a la fase de grups. Per la seva banda, Jogo Bonito -segons-, ho feien contra The Protein's, tercers classificats a la fase prèvia i subcampions del torneig. A la final, Rubberex s'imposava per la mínima (2-1) en un partit molt emocionant contra The Protein's.