30.07.2022

El Campus Total Football tanca la seva edició més exitosa amb 171 participants

L'estadi Hipòlit Planàs ha acollit al llarg de cinc setmanes, del 27 de juny al 29 de juliol, una nova edició del Campus Total Football que ha tancat amb una participació de 171 jugadors i jugadores, la més exitosa fins al moment. Novament, el campus ha estat dividit en dos blocs. En primer lloc, un apartat centrat en la formació i l'entrenament el qual ha estat dirigit per un elevat nombre de tècnics titulats que han seguit una metodologia pròpia adaptada a cada grup d'esportistes. En aquest sentit, l'estructura dels entrenaments ha estat treballada per Gabi Barrera, entrenador de la Fundació UE Vic amb titulació de nivell 3.

En referència al bloc més lúdic, l'edició 'Estiu 2022' ha comptat amb tot un ventall d'activitats que s'han anat desenvolupant esgraonadament al llarg de les diverses setmanes. Entre les més destacades s'ha celebrat una sortida al parc aquàtic Water World de Lloret de Mar i un seguit de visites de jugadors del futbol català que han compartit les seves experiències i han gaudit d'una matinal de futbol amb els joves futbolistes. Els i les joves esportistes del campus també han pogut participar en sessions de Bubble Football, jocs d'habilitat amb premis setmanals i activitats refrescants i per fer més amena la calor com jocs d'aigua al mateix estadi o partits de futbol sala al pavelló.

En l'apartat de visites s'ha comptat amb la companyia de Toni Sureda, jugador del CE Manresa que aconseguia aquesta passada temporada l'ascens a Segona RFEF; Martí Riera, exjugador del filial del RCD Espanyol; i Albert Orriols i Guillem Corominas, nous jugadors de la UE Olot i AE Prat respectivament que enguany s'estrenaran a Segona RFEF.

Tots els participants, independentment de les setmanes escollides, van poder tancar l'edició amb una jornada de cloenda que va comptar amb un esmorzar que incloïa sucs i croissants, aquests segons a càrrec de Pastisseria Masramon. En el seu primer dia de campus, tots els esportistes van rebre un lot de benvinguda amb la roba i alguns obsequis gentilesa de Goufone i McDonald's Vic.

Tancada l'edició estival, l'Academy Total Football ja ha posat en marxa les inscripcions per al Campus Preseason 2022 d'Agost-Setembre de cinc dies que se celebrarà del 29 d'agost al 2 de setembre.