29.07.2022

La Fundació UE Vic ofereix un 'stage' de pretemporada a futbolistes de categoria aleví a juvenil del club

El municipi solsoní de Clariana de Cardener acollirà al llarg de tres dies, del 16 al 18 de setembre, un stage de pretemporada adreçat a jugadors i jugadores, en categoria aleví a juvenil, de la Fundació Unió Esportiva Vic. L'allotjament es farà a la casa de colònies de Can Bajona, un espai que disposa de 29 habitacions amb lliteres i banys compartits, amb capacitat per a 4, 6, 8, 10, 12 i 16 persones a cada habitació. L'exterior de la casa compta amb un camp de gespa artificial de mides reglamentàries; dues pistes poliesportives, ideals per jugar a bàsquet i a futbol sala; una piscina i 3 sales per fer-hi activitats dirigides i jocs.

El desplaçament de Vic fins a Clariana de Cardener es farà en autocars que sortiran -horari pendent de confirmació- des de l'estadi Hipòlit Planàs, el mateix divendres, 16 de setembre. El diumenge, 18 de setembre, està previst que els equips de la Fundació disputin partits amistosos entre ells que estaran oberts als pares i mares dels jugadors/es. Per això el viatge de tornada de la casa de colònies fins a Vic es farà després de dinar, a partir de les 4 de la tarda, en els cotxes particulars de cada família.

El preu per jugador/a és de 85 euros. En aquest s'inclou el trasllat en autocar fins a la casa de colònies de Can Bajona; el sopar de divendres; l'esmorzar, dinar i sopar de dissabte; i l'esmorzar i dinar de diumenge.

La pretemporada és el període que comprèn les primeres sessions d'entrenament fins a l'inici de la competició. L'objectiu de la pretemporada consisteix a buscar el millor estat de forma individual i col·lectiu dels equips abans de l'inici de la lliga. En aquest sentit, l'stage de pretemporada s'aprofita per organitzar uns tipus d'entrenaments que trenquen amb la rutina i que, al mateix temps, serveix per reforçar els vincles del grup gràcies a una experiència allunyada de l'entorn familiar i del terreny de joc habitual.

Podeu consultar tota la informació en el següent document. Podeu fer la inscripció en línia clicant aquí