27.06.2022

Mutuacat renova el suport al projecte educatiu, social i esportiu de la Fundació UE Vic

Per segon any consecutiu, la Fundació Unió Esportiva Vic i Mutuacat, dues entitats sense ànim de lucre que comparteixen valors com la catalanitat i estan estretament vinculades a l'activitat esportiva, han renovat el seu acord de col·laboració. Arran de l'acord, les famílies dels esportistes de l'entitat vigatana podran acollir-se a diferents propostes relacionades amb les assegurances de salut a un preu preferencial.

Així, Leo Martínez, adjunt a la direcció general de Mutuacat, i Gemma Soley, delegada de la Mútua a Osona, han confirmat l'aposta per continuar col·laborant amb la Fundació UE Vic amb la seva visita a l'Estadi Hipòlit Planàs, on han estat rebuts pel president de l'entitat, Ignasi Puig.

A més, l'asseguradora catalana garantirà l'assistència sanitària als 150 futbolistes que aquest estiu participaran en el Campus Total Football que coorganitza la Fundació Unió Esportiva Vic amb l'Academy Total Football.

Mutuacat és una mútua de salut especialitzada en assegurances esportives i de lleure, que reverteix els beneficis en la millora dels serveis per als mutualistes. Per la seva banda, la Fundació té per objecte el foment d'activitats esportives per contribuir al desenvolupament integral de la persona.