23.06.2022

McDonald’s col·laborarà amb la Unió Esportiva Vic en l’any del Centenari

Coincidint amb l’any de commemoració dels 100 anys de la fundació de la Unió Esportiva Vic, Mcdonald’s Vic i l’entitat esportiva han signat un acord de col·laboració per una temporada, prorrogable any rere any si ambdues parts així ho decideixen, en virtut del qual l’empresa de restauració organitzarà diverses accions de dinamització durant els partits que disputin a l’Estadi Hipòlit Planàs els primers equips masculins i femenins de la UE Vic.

Una de les iniciatives més atractives que McDonald’s proposarà al públic assistent als partits de casa dels equips sèniors masculí i femení, serà un repte que proposaran a 2 aficionats/des i que consistirà en marcar un gol des del mig del camp, aprofitant el descans del partit, a porteria buida. Els participants que aconsegueixin introduir la pilota a la xarxa s’enduran un McMenú gratuït i un regal sorpresa.

Així mateix, McDonald’s enviarà periòdicament diverses promocions per a les famílies vinculades a la Fundació Unió Esportiva Vic a través dels canals de comunicació propis de l’entitat, i també es preveu que aquesta marca de restauració universal estigui present en els principals actes que organitzi la FUE Vic com ara: la presentació de l’escola de futbol base, tornejos, activitats solidàries, campus de tecnificació, etc.

McDonald’s també oferirà, un cop l’any, un àpat gratuït per a tots els membres del primer equip masculí i femení de la Unió Esportiva Vic. Així ho van anunciar Joan Ramon Cazorla, CEO de l’empresa, i Meritxell Casals, responsable de màrqueting i comunicació de McDonald’s Vic en l’acte de signatura del conveni de col·laboració, en el qual també hi van assistir Ignasi Puig, president de la Unió Esportiva Vic.