12.06.2022

Doble partit entre veterans i veteranes de Vic i Barça a l'estadi Hipòlit Planàs amb homenatge a Joan Toll

L'estadi Hipòlit Planàs ha acollit aquest diumenge, 12 de juny, dos partits entre els equips de veterans masculí i femení de la Unió Esportiva Vic i l'Agrupació Barça Jugadors. La jornada s'ha iniciat a les onze del matí amb un duel entre els conjunts masculins que ha finalitzat amb triomf blaugrana per un ajustat 3-4. A la tarda, s'ha disputat el partit femení que ha acabat també amb victòria barcelonina per 1-3.

En la prèvia del duel del matí, ha tingut lloc un sentit homenatge a l'exentrenador i exjugador d'ambdues entitats, Joan Toll, traspassat aquest mateix any. L'entitat blaugrana ha fet entrega d'un ram de flors a la família Toll. Per la seva banda, el club ausetà l'ha obsequiada amb una samarreta del primer equip amb el nom de l'exjugador. En l'apartat de reconeixements, l'Agrupació Barça Jugadors també ha fet entrega d'un guardó i d'una samarreta a la UE Vic amb motiu de la commemoració del Centenari del club vigatà.