13.06.2022

Goufone i la Fundació UE Vic renoven el seu acord de col·laboració

L’operadora osonenca Goufone, referent en els serveis de connectivitat per tal de facilitar l’accés a les noves tecnologies de la informació al conjunt de la població, ha renovat l’acord de col·laboració amb la Fundació Unió Esportiva Vic, signat tot just fa un any, per tal d’oferir als membres de la seva comunitat tota mena de promocions i avantatges pel fet de contractar els serveis de l’empresa amb seu al municipi de Gurb.

La principal novetat del nou acord serà el fet de promoure accions puntuals en els partits que disputin els primers equips masculins i femenins de la Unió Esportiva Vic, en els quals Goufone organitzarà diferents tipus d’activitats per donar visibilitat a la marca, oferint promocions molt atractives al públic que assisteixi a l’Estadi Hipòlit Planàs.

Jordi Sala, responsable comercial de Goufone, ha participat en l’acte de signatura del conveni de col·laboració, en el qual també hi ha assistit el president de la Fundació UE Vic, Ignasi Puig, i la responsable de l’Àrea Social de l’entitat vigatana, Anna Villaitodo.