24.05.2022

La Fundació obre les inscripcions a l’escola de futbol base per la temporada 2022-23

Els nens i nenes que vulguin formar part de l’escola de futbol base de la Fundació UE Vic la propera temporada ja poden formalitzar la seva inscripció online al següent enllaç. Un any més, l’entitat vigatana ofereix el seu model formatiu als infants a partir de 3 anys fins als joves en l’etapa Juvenil (nascuts els anys 2004, 2005 i 2006).

La principal novetat del proper curs és la proposta adreçada a les noies de categoria Infantil, Cadet i Juvenil, que tenen l’oportunitat d’entrar a formar part del futbol base de la Fundació per només 65€ en tot l’any. D’aquesta manera, l'entitat ausetana posa de manifest la seva aposta pel futbol femení, després que la temporada passada incorporés dos equips sèniors de categoria femení.

Com en els anys anteriors, els nens i nenes de P3, P4 i P5 que vulguin aprendre a jugar a futbol ho podran fer també només per 65€ l’any en concepte de matrícula, una proposta que en les darreres temporades ha donat un resultat molt positiu i que enguany té l’objectiu de superar els 30 alumnes.

Les previsions per la temporada 2022-2023 són les d’arribar als 550 esportistes distribuïts en 35 equips entre la Fundació i la Unió Esportiva Vic, una xifra rècord en les 7 temporades d’història de l’entitat fundada el 22 de maig de l’any 2015, que des de la seva posada en marxa ha fet un creixement exponencial, fins a situar-se, possiblement, com el club de futbol amb més esportistes de la comarca d’Osona.