30.04.2022

La Fundació UE Vic estarà present en la 18a Mostra d'Entitats de Vic

Vic es prepara per tornar a acollir la Mostra d'Entitats, una celebració que reuneix al teixit associatiu de la ciutat per reconèixer la seva tasca i visibilitzar la seva realitat. L'edició d'aquest 2022 es farà el dissabte 7 de maig, en horari de 5 de la tarda a dos quarts de 9 del vespre, a la rambla del Passeig i a la rambla del Carme. La divuitena edició comptarà amb una setantena d'entitats entre les quals hi estarà present la Fundació Unió Esportiva Vic.

La Fundació UE Vic disposarà d'un estand on tots els interessats i interessades podran apropar-se per rebre informació i resoldre dubtes sobre el model, la filosofia, les tasques i programes que s'ofereixen des del club. Com ja és habitual, la Fundació aportarà un seguit de materials gràfics que inclouran informació sobre alguns dels projectes de l'entitat per la temporada vinent marcada per ser l'any del Centenari.

Al llarg de la jornada entitats, associacions, fundacions i altres col·lectius visualitzaran els projectes que realitzen durant l'any i compartiran la seva tasca amb la ciutadania. La mostra comptarà amb un espai dedicat a la Fira de la Cooperació, on s'hi concentraran totes les entitats de Vic que tenen com a objectiu treballar en el camp de la cooperació al desenvolupament. Durant tota la tarda el públic assistent a la mostra podrà gaudir d'una àmplia programació als estands de les entitats i als dos escenaris habilitats al llarg del recorregut, on es podrà gaudir d'actuacions musicals, espectacles familiars, tallers i activitats variades organitzades per les mateixes entitats.

Per segon any consecutiu, i amb la finalitat d'afavorir la interacció i la coneixença entre visitants i entitats, s'organitza una gimcana lúdica per continuar acostant el treball altruista mitjançant diverses proves en els estands. Totes les persones que hi participin i omplin una butlleta rebran un obsequi.