20.04.2022

Roses solidàries i el llibre 'El Despertar', a la parada de Sant Jordi de la Fundació UE Vic

El dissabte 23 d'abril, amb motiu de la Diada de Sant Jordi, la Fundació Unió Esportiva Vic habilitarà una parada de venda de roses a l'exterior de l'estació de trens -davant la parada de taxis- per a tots els interessats/des que vulguin fer-se amb la rosa més vigatana. Enguany, a l'estand també es podrà adquirir el llibre 'El Despertar' de l'autora Alexandra Bogunyà, jugadora del sènior de la UE Vic i entrenadora del futbol base. Des de la Fundació s'oferiran tres opcions de compra: el llibre o de la rosa individualment o un lot conjunt que inclou ambdós elements.

Des de l'Àrea Social de Fundació se celebra que després de dos anys es pugui tornar a gaudir d'aquesta festivitat. En aquest sentit, i repetint la iniciativa d'edicions anteriors, les roses que es podran trobar a la parada del club ausetà reben el nom de 'roses solidàries'. Una part del preu de venda anirà destinat a La Marató de TV3. Aquesta és una iniciativa conjunta amb l'empresa mataronina 'Roses23Abril' que serà l'encarregada de proporcionar les roses.

Per altra banda, el club fa una crida i convida a tota aquella gent que s'apropi a la parada a fer-se una fotografia amb la rosa i el roll-up amb l'escut de la Fundació per immortalitzar el moment i compartir-lo, a partir d'un recull d'imatges, a les xarxes socials de l'entitat.