12.04.2022

Més d'un centenar de persones participen en la 5a Xocolatada Solidària de la Fundació UE Vic

La Fundació Unió Esportiva Vic ha pogut celebrar aquest diumenge al matí una nova edició -la cinquena- de la Xocolatada Solidària, un esdeveniment que a causa de la pandèmia s'havia hagut de posposar les dues darreres temporades. En aquesta ocasió, més d'un centenar de persones han participat de la matinal que s'ha tancat amb una recaptació de 110 euros que aniran destinats íntegrament a La Marató de TV3.

Des de l'Àrea Social de la Fundació UE Vic, amb Anna Villaitodo i Sagi Barnolas al capdavant, han valorat positivament la jornada i el bon ambient que ha presentat l'exterior de l'Estadi Hipòlit Planàs. Ambdós patrons han volgut agrair a les famílies dels esportistes la seva participació, així com felicitar a les empreses Rostisseria Grego i Pavicsa per la seva col·laboració amb l'aportació de la xocolata i coca, respectivament.