28.03.2022

Campionat i ascens a Primera del Femení 'A'

Castelló d'Empúries ha estat l'escenari en què el Femení 'A' de la Unió Esportiva Vic s'ha proclamat campió de Segona Divisió després de superar per un contundent 0-8 al CF Esplais aconseguint així l'ascens a Primera. Les jugadores dirigides per Nick Núñez han tornat a demostrar el seu bon nivell una setmana més i han aixecat el títol de lliga quan encara resten cinc jornades per a la conclusió del campionat. En finalitzar el duel, les jugadores han pogut celebrar plegades el títol juntament amb les seves famílies i aficionats que s'ha desplaçat a terres empordaneses. La plantilla també ha estat acompanyada d'algunes integrants del Femení 'B', conjunt que ha esdevingut un pilar fonamental per haver pogut assolir l'objectiu final.

La temporada del Femení 'A' està essent excel·lent. De moment, l'equip ha aconseguit un ple de victòries en els 19 partits disputats sumant un total de 57 punts, 15 més que l'actual segon classificat, l'AE Cornellà del Terri. L'àmbit golejador també és envejable amb 106 gols a favor i només 13 d'encaixats.

El proper cap de setmana, la plantilla ausetana celebrarà la lliga a l'Estadi Hipòlit Planàs. Abans, però, les de Núñez es veuran les cares amb el Voltregà. El derbi osonenc tindrà lloc el dissabte, 2 d'abril, a les 5 de la tarda.