06.03.2022

Repartiment de punts a La Verneda (0-0)

El Vic no ha pogut superar el Júpiter aquest diumenge en la seva visita a La Verneda en un duel que ha acabat sense gols. El conjunt d'Albert Cámara ha disposat de les millors ocasions durant el primer temps d'un partit en què el guió ha fet un gir de timó a la segona meitat on els locals han s'han topat fins a dues vegades amb el travesser. El pal també ha evitat el gol vigatà.

La matinal de futbol entre barcelonins i osonencs ha començat d'una forma un pèl esperpèntica. Ambdós conjunts han saltat sobre el terreny de joc lluint les samarretes amb l'escut local. Per decisió arbitral, el Vic no ha pogut disputar el partit amb la seva primera equipació i ha hagut de recórrer a la segona dels grisgrana com a alternativa. Els primers compassos de l'enfrontament s'han presentat igualats i ha estat el Vic el primer a fer-se seu el control. Flavio ha estrenat el llistat d'ocasions amb un bon xut que ha obliga Rafa Leva a refusar a córner. Eric Simó també ho ha provat sense fortuna i Campayo ha disposat de la més clara aixecant la pilota davant la sortida de l'enguantat local, però aquesta ha sortit desviada per ben poc.

A la represa, novament Flavio ha estat el primer a inquietar la porteria barcelonina. A partir d'aquí, el partit ha entrat en un escenari sense control amb anades i arribades constants per part d'ambdós protagonistes. Llorenç Genesca ha estat el primer a avisar per part dels locals enviant un pilota al travesser i, a la rèplica, una acció de Balagué ha obtingut el mateix resultat a l'altra porteria. El davanter del conjunt grisgrana ha repetit i novament el travesser de la porteria defensada per Solanich ha escopit la rematada.

El partit ha entrat en aigües tranquil·les i ambdós tècnics han començat a moure fitxes. Els vigatans, recuperats d'ambdós ensurts, han estat els últims a portar la iniciativa del matx. Peque ha provat sort amb un gran xut que Leva s'ha encarregat de refusar i Caballé ha caçat el rebot, però el seu xut ha marxat per sobre el travesser. Campayo ha estat l'últim a intentar-ho en una gran jugada de Balagué per banda que ha cedit una pilota a peus del 'killer' vigatà a qui li ha sortit la rematada desviada per centímetres pel costat del pal dret de la porteria.

El punt sumat a Barcelona en altres circumstàncies hauria estat positiu. No obstant això, la primera plaça s'allunya a nou punts dels vigatans que es mantenen en tercera posició amb 35. La propera cita serà el dissabte, 12 de març a dos quarts de 5 de la tarda, a l'Estadi Hipòlit Planàs, contra el Sant Cugat.