17.02.2022

Els/les futbolistes de la Fundació ja tenen a les seves mans el 'pack' de promoció d’Adrenalyn XL

L’exitosa col·lecció Adrenalyn XL de Panini ja s’ha convertit en un clàssic dels àlbums de cromos que l’empresa italiana, amb seu a Torroella de Montgrí, ofereix als fans de la lliga de futbol a principis d’any. Els alumnes de l’escola de futbol base de la Fundació Unió Esportiva Vic han rebut un pack promocional amb 2 sobres i 12 cartes.

Cada jugador/a de la Fundació UE Vic també disposarà de la Guia Adrenalyn, una eina imprescindible per no perdre’s detall de totes les novetats i cartes exclusives d’aquesta temporada. Cal tenir en compte que aquesta col·lecció té 471 cards diferents, de les quals 360 són Bàsiques i la resta formen part de les sèries especials: Ídols, Guants d’Or, Turboman, Diamant, Intocables, Dobles figures, Bravo, Supercrack, Pilota d’Or, Pilota d’Or Excel·lent i una carta Invencible.

Els nens i les nenes que no hagin pogut recollir el seu exemplar per culpa dels nombrosos casos de Covid o dels confinaments escolars, disposaran igualment d’aquesta promoció, ja que els seus respectius entrenadors els guardaran el pack que els correspon fins que els esportistes es reincorporin a l’activitat habitual.

Aquesta promoció s’emmarca en l’acord de col·laboració que la Fundació iniciar fa tres temporades amb l’empresa especialitzada en el col·leccionisme esportiu, els còmics, les revistes i l’entreteniment digital, una de les editorials de referència en el sector a nivell internacional.

Podeu veure totes les novetats en el disseny de la col·lecció i les noves propostes de jocs online a través de la web paniniadrenalyn.com.