04.02.2022

Els alumnes de l’escola Estel reben les equipacions de la Fundació

Els nois i noies de l’Estel que participen en el programa d’activitats fisicoesportives organitzades per la Fundació Unió Esportiva Vic, van rebre de mans de Anna Villaitodo Sagi Barnolas, patrons de l’Àrea Social, equipacions -que es podran quedar en propietat- i roba d’entrenament. La directora del centre, Anna Martínez, va acompanyar als representants de la Fundació durant la seva estada a l’escola.

Enguany, 27 alumnes i exalumnes de l’escola participen en les sessions d’entrenament que dirigeix, per sisè any consecutiu, en Màxim Crosas, amb l’objectiu de desenvolupar l’aprenentatge de diversos jocs motors en funció de les necessitats i les característiques de cada esportista. Tots els dimecres i dijous a la tarda, el pati de l’Estel es converteix en el terreny de joc on s’exerciten els joves futbolistes.

Facilitar als alumnes de l’Estel la roba esportiva que utilitzen els equips de la Fundació que participen en les competicions regulars de futbol, millorarà la seva experiència i els estimularà a seguir esforçant-se, amb el propòsit de desenvolupar les seves habilitats motrius i la capacitat de socialització a través de l’esport.