30.01.2022

El Vic rescata un punt de Les Grases a les acaballes (1-1)

Una diana de Raúl Campayo al minut 84 ha suposat l'empat a un gol que li ha permès al Vic sumar un punt de la seva visita al camp del Santfeliuenc. Els osonencs han estat superiors en la major part de les fases del partit, però la manca d'encert una setmana més els ha impedit endur-se el premi i la possibilitat de retallar distàncies amb les posicions capdavanteres.

El duel ha començat amb un conjunt vigatà intens i decidit a endur-se el partit. Només en deu minuts els de la capital d'Osona han disposat de tres ocasions. Caballé i Flavio han estat els primers a intentar-ho amb dues rematades que han marxat per bon poc i Campayo ha perdonat el gol en una acció encara més clara que les predecessores. Després de la càrrega ofensiva inicial per part de l'equip d'Albert Cámara, el partit ha començat a igualar-se i ha arribat el primer contratemps per als blanc-i-vermells en forma de lesió. Als vint minuts, Gerard Enrich ha hagut d'abandonar el terreny de joc en substitució de Roca.

El Vic ha continuat insistint i Campayo ha estat el protagonista d'una nova jugada que ha acabat amb un gol anul·lat per fora de joc. Tot i l'ambició i el control del partit per part del conjunt ausetà, els de Sant Feliu de Llobregat han aprofitat la seva primera arribada mitjançant un contracop que ha trobat el seu desenllaç amb una rematada de Maldonado que s'ha ocupat de fer pujar l'1-0 arribats a la primera mitja hora de joc. A contracorrent, el Vic ha continuat buscant la porteria rival per cercar l'empat i marxar al descans amb el resultat igualat. En l'última jugada de la primera meitat, ha estat l'enguantat local Marcos qui ha evitat l'1-1 amb una gran intervenció traient el xut de Juli Berenguer a boca de canó.

A la represa, el guió no ha patit alteracions. El Vic ha tornat de vestidors amb la mateixa actitud que a la primera part amb l'objectiu redreçar el marcador. Novament, ha estat Campayo qui ha tornat a acariciar el gol amb un llançament de falta que ha escopit el travesser. L'enfrontament ha començat a entrar en un intercanvi de cops amb ocasions per a ambdós conjunts. Balagué ha buscat l'empat i Solanich també ha estat protagonista evitant el segon gol dels locals.

L'esforç vigatà s'ha vist recompensat quan, al minut 84, Balagué ha centrat una bona pilota a l'àrea perquè Campayo s'ocupés de rematar. Aquesta vegada el màxim golejador del conjunt osonenc no ha perdonat. Finalment, i tenint en compte l'amarg desenllaç que preveia la parròquia vigatana desplaçada a Les Grases, es pot considerar un bon punt que deixa el Vic amb 25, a 7 de la primera posició que ostenta el Tona. Amb bona part del marge d'error esgotat, els vigatans hauran de tornar al camí de la victòria el proper dissabte, 5 de febrer. Els de Cámara rebran el cuer, el Vic-Riuprimer, en el primer derbi osonenc de la segona volta.