28.01.2022

La Fundació UE Vic, organitzadora de la presentació del llibre de Juan Carlos Unzué a la UVic-UCC

El dimecres 23 de febrer, l'exporter i exentrenador de futbol Juan Carlos Unzué serà a Vic per presentar el llibre Una vida plena, escrit per tres dels millors periodistes esportius del país com són Ramon BesaMarcos LópezLu Martín, en el que desgranen els seus orígens, la seva família, la seva trajectòria en l'esport d'elit i la seva lluita contra l'ELA, malaltia que pateix des de fa prop de dos anys.

"Això de ser un exemple és una cosa que no m'agrada massa. Però si gràcies a allò que transmeto aconsegueixo que algú prengui una decisió, ja haurà valgut la pena haver-ho dit. Em sento un privilegiat i això que estic vivint amb l'ELA em produeix tanta satisfacció com el que vaig viure com a futbolista o entrenador", va manifestar Unzué en la presentació del llibre al Museu Olímpic de Barcelona que va tenir lloc el novembre de 2021.

L'Aula Magna de la UVic-UCC serà l'escenari de la presentació, que comptarà amb la presència en directe del protagonista del llibre, dels seus tres autors, del Rector de la Universitat, Josep Eladi Baños, i de Jordi Molas, professor associat, que serà el responsable de conduir el col·loqui. L'acte començarà a les 19 h. Per poder assistir-hi cal inscriure's prèviament per mitjà del següent enllaç. La Fundació UE Vic, El 9 Nou i la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya són les entitats organitzadores de l'esdeveniment.