23.01.2022

Desencertats (1-1)

Fallar tantes ocasions s'acaba pagant car. Pot semblar un tòpic, però aquesta és la realitat que ha viscut el Vic aquest cap de setmana. Els homes d'Albert Cámara no han pogut passar de l'empat (1-1) contra el Sant Ildefons en un partit en què els vigatans han fallat nombroses ocasions en el transcurs de la primera meitat i els visitants han aprofitat la seva única arribada clara, en forma de penal, per endur-se un punt de l'Hipòlit Planàs.

El resultat final no ha fet justícia al monòleg ausetà dels primers quaranta-cinc minuts. Les accions de perill del Vic no han trigat a arribar. Només s'havien jugat deu minuts i els vigatans ja s'haurien pogut avançar fins en tres ocasions. Primer ha estat Carles Roca qui ha enviat una pilota per sobre el travesser després de rematar una mil·limètrica centrada de Campayo. Flavio ha estat el següent a intentar-ho amb un xut que ha tret in extremis la defensa visitant i, a la rèplica, Campayo ha estavellat la pilota al travesser. En el quart intent, ha estat el porter del conjunt de Cornellà, Uri Llaveria, qui ha desbaratat una bona ocasió de Gerard Enrich.

El Vic ha seguit en recerca del primer gol que sí que ha acabat trobant a la mitja hora de joc. Roca, que ha pescat una pilota llarga de David Busquets, ha estat l'encarregat de centrar a l'àrea perquè Juli engaltés l'esfèrica sense miraments i estrenés l'electrònic. Tot i posar-se per davant, els vigatans han volgut ampliar distàncies i han estat a punt d'assolir-ho, però Llaveria s'ha convertit en l'heroi dels visitants. L'enguantat ha aguantat amb èxit en un u contra u davant Flavio perquè la rematada de l'extrem local no fos del tot encertada i sortís fregant el pal. Abans del descans, ha evitat el segon gol amb una gran estirada que li ha permès desviar un sorprenen tir de Roca des del mig del camp.

A la represa, el duel ha mantingut la mateixa tònica que la primera part amb el Vic buscant el segon gol de la tarda. Novament, Llaveria ha estat protagonista evitant la diana de Campayo amb una gran mà. A mitja hora per al final, el guió del partit ha patit un gir brusc quan l'àrbitre ha assenyalat un penal a Marc Bellalta que Pozzo s'ha encarregat de transformar i posar l'1-1 en la primera acció clara dels visitants. La dinàmica ofensiva del Vic ha anat disminuint i, tot i el canvi de peces per part del tècnic local, les ocasions han minvat en el tram final deixant els vigatans sense el triomf.

Un punt molt agredolç que no permet als ausetans retallar distàncies amb les primeres posicions. El proper cap de setmana, l'equip de Cámara es desplaçarà fins a Sant Feliu de Llobregat on visitarà el Santfeliuenc.