25.01.2022

L’Estel-Fundació juga dos partits d’exhibició a la ciutat esportiva Joan Gamper contra el Barça Genuine

Tres mesos després de la històrica visita que l’equip Fundació Barça Genuine va fer a les instal·lacions esportives municipals de Vic, aquest passat cap de setmana l’equip Estel-Fundació UE Vic va viatjar en autocar fins a la ciutat esportiva Joan Gamper per disputar dos partits amistosos contra el conjunt blaugrana, que enguany participa en la lliga Genuine Santander.

L’equip ausetà, que dirigeix Màxim Crosas des de fa sis temporades, va disputar dos partits simultanis de Futbol a 7 contra els combinats del Barça Genuine, en els quals hi figuren dos futbolistes vigatans, Alex Masoliver i Kamal El Yachou, a més de dues assistents de l’equip culer com la Tina González i la Beth Puigdesens.

En acabar els partits, l’expedició vigatana es va desplaçar fins al Camp Nou on futbolistes i familiars van poder fer una visita al Museu del Barça i van tenir l’oportunitat de trepitjar la gespa de l'estadi i asseure’s a la banqueta que ocupa el mític migcampista i actual entrenador del primer equip, Xavi Hernández.