16.01.2022

Les gimnastes Cora Noguer i Carlota Canudas fan el servei d’honor en el partit UE Vic–Sabadell Nord

Les medallistes del Club Gimnàstic Vic, Cora Noguer i Carlota Canudas, han fet el servei d’honor a l’inici del partit que ha jugat a l’Estadi Hipòlit Planàs el primer equip masculí de la UE Vic contra el Sabadell Nord, corresponent a la 13a jornada del Grup 2 de la Primera Catalana.

En els campionats d’Espanya disputats al Navarra Arena de Pamplona el mes de desembre passat, Cora Noguer va aconseguir la medalla d’or en la categoria Via Olímpica 2 formant equip amb Ona Ochoa i Andrea Balta. La gimnasta vigatana també es va fer amb una medalla de bronze individual a l’exercici de Terra, i va obtenir un quart lloc a la Barra i va quedar cinquena a l’exercici a les Paral·leles. Per la seva banda, Carlota Canudas va pujar a l’esglaó més alt del podi a l’aparell de Salt de Base 1, proclamant-se així campiona estatal.

Noguer i Canudas són germanes de tres futbolistes de la Fundació UE Vic, l’Oleguer Noguer de l’equip Aleví “A”, i en Gerard i Marc Canudas de l’Aleví “D” i del Prebenjamí “A”, respectivament. Les gimnastes i els futbolistes han saltat al terreny de joc de l’Estadi Hipòlit Planàs acompanyats per l’Anna Villaitodo, responsable de l’Àrea Social del Patronat de la Fundació UE Vic, i de la directora esportiva del Club Gimnàstic Vic, Maria Sardiné.

En total, 24 gimnastes del club vigatà van participar en la cita més important del calendari, una fita històrica pel Gimnàstic Vic que confirma la bona marxa de l’entitat i la millora del seu nivell competitiu. Des de la Fundació Unió Esportiva Vic es vol donar la més sincera enhorabona a les campiones i al Club Gimnàstic Vic.