12.01.2022

La Fundació UE Vic posa en marxa una nova campanya de recollida de material esportiu

A finals de l'any 2020, la Fundació Unió Esportiva Vic va iniciar una campanya de recollida de roba i calçat esportiu, amb l'objectiu d'ajudar a les famílies de l'entitat que tinguin dificultats econòmiques per renovar el material dels seus fills i filles, així com posar en marxa una iniciativa de consum responsable estimulant la reutilització de botes, xandalls, guants, canyelleres i tota mena de material necessari per jugar a futbol.

Les festes de Nadal i, especialment, la diada de Reis, acostumen a ser l'escenari propici per a moltes famílies per renovar el seu material esportiu. Per això, durant aquest mes de gener la Fundació UE Vic reprèn la campanya de recollida de l'equipament d'esport que quedi en desús, sempre que estigui en bon estat, de les talles més petites (a partir de 3 anys) fins a les talles d'adults. Cal tenir en compte que també s'accepten equipacions d'altres clubs esportius de la comarca, ja que el destí del material recollit també seran les entitats socials de la ciutat.

Les aportacions de material es poden fer a les oficines de la Fundació, de dilluns a divendres, en l'horari habitual d'atenció a les famílies. Així mateix, els dimarts de 17.30 a 19 h, els responsables de l'Àrea Social, Anna Villaitodo i Sagi Barnolas, oferiran atenció personalitzada a aquells interessats i interessades que vulguin aportar material i tinguin qualsevol dubte o qüestió. Aquesta iniciativa s'emmarca en el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que promou l'Assemblea General de Nacions Unides, aprovat pel Patronat de la Fundació UE Vic l'any 2019.