21.12.2021

El camp municipal de futbol de Vic passa a anomenar-se Estadi Hipòlit Planàs

El Ple Municipal de l'Ajuntament de Vic celebrat el dilluns 20 de desembre va decidir, per unanimitat, donar el nom d'Estadi Hipòlit Planàs al camp de futbol municipal de Vic, obra de l'arquitecte i exjugador de la Unió Esportiva Vic, Jacint Vizcaíno, i inaugurat el mes de març de l'any 1986. Una de les millors il·lusions del carismàtic president Hipòlit Planàs era la construcció d'un nou camp de futbol. D'ell en va sortir la idea i amb ell es van iniciar els primers passos per fer realitat el projecte.

Amb motiu de la commemoració del Centenari de la fundació del club de futbol de la ciutat, l'actual Junta directiva de la UE Vic va instar al consistori municipal a prendre aquest acord i convertir la decisió en un homenatge pòstum a l'històric president de l'entitat en la dècada dels anys 70, Hipòlit Planàs.

La presidència d'Hipòlit Planàs, amb la seva dedicació i estima per l'entitat palesa fins a la seva mort l'estiu de 1979, representa un període d'estabilitat mai aconseguida al llarg de la història de la UE Vic. Durant les vuit temporades consecutives en el càrrec (1971-1980) va desplegar un sistema de funcionament entre les diverses juntes que es va traduir en l'increment del nombre de socis, arribant al miler, i la promoció dels joves del planter.