29.11.2021

Torna la Xocolatada Solidària de la Fundació UE Vic per a La Marató de TV3

La Fundació Unió Esportiva Vic recupera enguany la tradicional Xocolatada Solidària per a La Marató de TV3 que l'entitat ausetana porta organitzant des de la seva fundació, l'any 2015, però que la passada temporada no va poder celebrar-se a causa de la pandèmia. La nova edició d'aquesta jornada solidària tindrà lloc el dissabte 18 de desembre, l'últim cap de setmana abans de l'aturada de la competició per festes.

A partir de les 9 del matí, a davant de les oficines de la Fundació ubicades a l'Estadi Municipal de Vic, es podrà menjar coca i xocolata desfeta per una donació d'un euro. En aquesta ocasió, també es comptarà amb coca apta per a celíacs. Els diners recaptats de la iniciativa es destinaran a La Marató de TV3 que se celebrarà l'endemà diumenge, 19 de desembre, i que tractarà sobre la salut mental.