25.11.2021

25N: La Unió Esportiva Vic contra les violències masclistes

La Unió Esportiva Vic i la Fundació UE Vic han impulsat, un any més, accions reivindicatives amb motiu del 25N: Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. Per una banda, des dels canals comunicatius de l'entitat s'ha fet difusió d'un vídeo protagonitzat per jugadores dels primers equips femenins sèniors del club en què mitjançant una pinya com a símbol d'unitat i el posterior crit de 'Ens volem vives!', han volgut fer un clam contra les violències masclistes.

En segon lloc, el passat cap de setmana en la prèvia dels partits UE Vic-FC Santboià de Primera Catalana i UE Vic-CE Premià de Segona Divisió femenina, des del cercle central es va fer la lectura del manifest de l'Esport contra la violència masclista, campanya impulsada pel Consell Català de l’Esport i la Generalitat de Catalunya en què l'entitat ausetana s'hi ha adherit una temporada més. El manifest es pot consultar al següent enllaç.