07.11.2021

Golejada contra el cuer (5-2)

El Municipal de Vic ha estat testimoni d'una tarda de futbol plena de gols. El Vic s'ha imposat amb claredat per 5-2 contra el cuer de la categoria, el Júpiter, en un partit que els ausetans han dominat des de bon inici. Dues dianes de Juli Berenguer i Sergi Estrada han permès al conjunt d'Albert Cámara marxar al descans amb avantatge (2-1) i, a la represa, tres gols més de PequeRaúl Campayo i Carles Roca han arrodonit la tarda. El triomf manté els osonencs en tercera posició, a dos punts del liderat que ostenta el Can Vidalet.

El duel contra el conjunt gris grana ha començat amb un Vic disposat a avançar-se ben d'hora. Quan tan sols s'havien disputat dos minuts, l'enguantat visità Rafa Leva ha salvat amb una gran mà una rematada de Campayo que podria haver estat el primer gol de la tarda. El Vic no ha tret el peu de l'accelerador i ha seguit cercant el gol que estrenés l'electrònic. A mesura que han anat passant els minuts, el Júpiter s'ha començat a mostrar més sòlid en defensa, però no ha estat capaç de frenar a Juli que ha aconseguit rematar des del balcó de l'àrea amb un obús que ha deixat sense opcions al porter visitant.

Arran del gol, el Júpiter ha fet una passa endavant i ha comptat amb el seu millor moment en tot l'enfrontament. Primer, Jota ha fet lluir a Sergi Solanich amb una gran estirada i moments després el porter ausetà no ha pogut fer res per evitar el gol de Ricard López en una acció de contracop visitant que ha nascut per la pèrdua d'una pilota. No obstant això, la igualtat en el marcador no ha durat gaire. Una bona conducció de Peque ha acabat amb una pilota peus de Campayo que ha cedit a Estrada perquè des de l'interior de l'àrea el davanter blanc-i-vermell afusellés la porteria de Leva per posar el 2-1 abans de marxar a vestidors.

A la segona meitat, amb la lliçó apresa de l'1-1, el Vic no ha abaixat el ritme i ha buscat ampliar diferències. Campayo ho ha intentat amb una bona acció que la defensa gris grana ha tret sota pals. Tot seguit, Caballé i Peque s'han cuinat dins de l'àrea una jugada de videoconsola amb una doble paret que ha acabat amb gol del segon. Amb el 3-1 i amb mitja hora encara per resoldre, Albert Cámara ha començat a moure fitxes des de la banqueta per refrescar l'equip. Els vigatans han seguit dominant amb un atac i gol constant que ha tornat a trobar-se amb la recompensa: en la sortida d'un córner, Campayo ha caçat un refús de la defensa per anotar el 4-1 amb una rematada des de l'interior de l'àrea.

El moment més especial de la tarda ha arribat amb l'entrada al camp de Roca que tornava a debutar en partit oficial després d'un any i mig a causa d'una lesió que l'havia deixat fora dels terrenys de joc de forma intermitent durant més de dos anys. Per arrodonir la festa, el davanter ausetà ha estat l'encarregat d'anotar en cinquè gol que ha estat d'una gran jugada personal. El partit s'ha tancat amb la segona diana del Júpiter, obra de Roger de la Villa, en temps afegit. El pròxim dissabte, 13 de novembre, el conjunt osonenc es desplaçarà fins a terres vallesanes per visitar el Sant Cugat a partir de les 6 de la tarda.