03.11.2021

La Fundació UE Vic participarà, per sisena ocasió, en el Gran Recapte d'Aliments

El Banc dels Aliments organitzarà, del 19 al 27 de novembre de 2021, una nova edició del Gran Recapte d'Aliments que té lloc cada penúltim mes de l'any. Complint amb el seu vessant més social, la Fundació Unió Esportiva Vic participarà en una nova edició d'aquesta iniciativa. Aquesta serà la sisena vegada que l'entitat ausetana recollirà productes amb l'objectiu de destinar-los al menjador social El Tupí, una associació de la ciutat de Vic que atén persones en risc d'exclusió social i que no es poden alimentar correctament per falta de recursos. Malauradament, a causa de la pandèmia, la temporada passada la Fundació no va poder participar en una campanya en què col·labora des de la creació de l'entitat l'any 2015.

La iniciativa està impulsada des de l'Àrea Social del club des d'on el responsable, Sagi Barnolas, fa una crida a la participació atenent que l'arribada del fred provocarà una disminució més accelerada dels aliments, quelcom que farà necessari abastir amb més productes el menjador durant aquesta època hivernal. Des d'El Tupí es demanen, especialment, productes bàsics com llegums, conserves de carn i peix, oli i llet.

Així doncs, i atenent a la responsabilitat que té la Fundació UE Vic a l'hora de respondre a les necessitats del seu entorn, l'entitat convida tota la massa social a participar en el recapte per garantir-ne l'èxit una temporada més. Els productes es podran dipositar en unes caixes que s'habilitaran a l'interior de les oficines del club a partir del divendres 5 de novembre en horari de 17:30 a 20 h.