31.10.2021

Triomf d'ofici a Sant Just (0-2)

El Vic ha aconseguit sumar una important victòria a Sant Just Desvern per 0-2 després d'un partit molt treballat en què els ausetans han sabut defensar el 0-1 inicial amb un bon treball defensiu, sobretot a la segona meitat. Sergi Estrada ha estrenat el marcador al primer temps des dels onze metres i Raúl Campayo ha anotat el segon gol quan restaven vint minuts per al desenllaç.

Els homes d'Albert Cámara no han regalat a la seva afició el millor partit en l'apartat ofensiu, però sí que ho han fet en el defensiu. El duel contra l'Atlètic Sant Just ha presentat uns primers vint minuts de tempteig en què cap dels dos equips s'ha mostrat superior a l'altre. Després d'algunes arribades molt tímides, Ignasi Armengou ha estat la peça desequilibrant que ha desencallat la igualtat sobre el terreny de joc i també al marcador. Ignasi ha estat objecte de penal després d'una bona internada a l'interior de l'àrea que ha acabat amb un defensor local desequilibrant-lo. Estrada ha estat l'encarregat de transformar el penal amb un xut ajustat al pal que, tot i encertar la direcció, l'enguantat local Jaime Maillo no ha pogut interceptar. Tot i el gol, el guió del partit no ha patit gaires alteracions i la primera meitat ha comptat només amb una arribada local amb una pilota que ha sortit fora arran de pal i una rematada de cap de Raül Garcia en el servei d'un córner que ha sortit desviada.

El segon temps ha estat una prova d'ofici per als vigatans o almenys fins que no ha arribat el segon gol. El Sant Just s'ha fet amb la possessió de la pilota i ha començat un atac i gol contra l'àrea vigatana. Això no obstant, el Vic ha aixecat un mur defensiu que, tot i la sensació de perill per part dels locals, no els hi ha permès finalitzar amb encert les jugades. Quan millor es trobava l'equip dirigit per Adrián Asensio, una errada defensiva ha provocat el segon gol vigatà. Un defensor ha volgut treure una pilota en llarg des de l'interior de l'àrea amb la mala fortuna que la pilota ha acabat entrant a la porteria després de rebotar en el cos de Campayo. El 0-2 ha minvat la moral dels locals i amb la tranquil·litat el Vic ha aconseguit adormir el partit. Una acció de Flavio André amb un contracop a les acaballes podria haver suposat el 0-3.

El triomf permet al conjunt de la capital d'Osona tornar del Baix Llobregat amb tres punts que el deixen en tercera posició, a dos del liderat que ostenta el Can Vidalet amb dotze. El pròxim dissabte, 6 de novembre, els ausetans rebran el cuer de la categoria, el Júpiter.