26.10.2021

Gil Arumí rep el Premi Ramon Carrascal 2021

El passat dissabte, 23 d'octubre, coincidint amb la presentació del futbol base de la Fundació Unió Esportiva Vic per a la temporada 2021-22, es va fer entrega de la quarta edició del Premi Ramon Carrascal. El reconeixement ha estat enguany per al jugador i tècnic del club, Gil Arumí, qui va rebre el guardó de mans del mateix director esportiu de la Fundació i ho va fer acompanyat dels seus pares, Maite CrosasRamon Arumí. En l'entrega, Carrascal va voler destacar "l'optimisme del Gil per fer front a les adversitats del dia a dia" i afirmar que és "un exemple amb qui emmirallar-se a l'hora de superar les dificultats".

Estrenat l'any 2018, les edicions anteriors del premi Ramon Carrascal havien estat per a Oriol Anglada (2018), Sergi Serra (2019) i Robert Busquets (2020). Els aspirants al premi que porta el nom de l'actual director esportiu de l'entitat i excapità del primer equip -amb un total de 403 partits l'esquena- són persones o esportistes vinculats al món de l'esport que reuneixen els valors, la fidelitat, la constància i el respecte que sempre han caracteritzat en Ramon Carrascal.

A continuació podeu llegir el text íntegre de l'entrega del premi:

Cada dia que en Gil trepitja el camp del Vic, ens dona les gràcies. El que no sap ell, és que el regal ens el fa a nosaltres, per tenir un exemple del que representa la il·lusió per la vida i el futbol en la seva màxima expressió. L'optimisme amb el qual afronta la vida en Gil, fa possible que hagi pogut anar superant tots els entrebancs que li ha presentat la seva jove vida.

És una font d'inspiració per a tots nosaltres. Ens hem d'emmirallar amb l'optimisme amb el qual encara en Gil el seu dia a dia, i pensar que podem superar les dificultats que ens venen, si hi apliquem la il·lusió, l'esforç i la voluntat necessària per tirar endavant, tal com ho fa ell.