24.10.2021

Èxit de la presentació dels equips de la Fundació UE Vic amb 470 futbolistes i 31 equips

Una tarda plena d'emocions és la que s'ha viscut aquest dissabte al Municipal de Vic amb motiu de la presentació dels equips de la Unió Esportiva Vic i l'escola de futbol base de la Fundació. Centenars de famílies s'han aplegat a les grades de l'estadi per veure el gruix d'esportistes amb què compta l'entitat ausetana per la present temporada 2021-22. El club està format enguany per un total de 470 futbolistes i 31 equips.

L'inici de l'acte ha seguit el guió habitual de les edicions anteriors. Els equips han sortit un per un a la gespa mentre des de la megafonia s'ha anat anunciant els noms dels jugadors/es i també dels respectius tècnics. Saludades les famílies, cada conjunt s'ha disposat a fer-se la fotografia oficial per posteriorment ubicar-se asseguts a la gespa mentre esperaven el torn dels seus companys i companyes. Els últims a desfilar han estat els primers equips: els dos sèniors femenins i el sènior masculí, aquests últims acompanyats dels nens i nenes de l'Escola d'Iniciació.

Finalitzada la primera part de l'acte, ha tingut lloc l'inici dels reconeixements. Per una banda, l'exporter del primer equip durant les últimes sis temporades i actual assistent tècnic d'Albert Cámara, Albert Reig, ha rebut un homenatge per la seva trajectòria com a blanc-i-vermell. Tots els porters del futbol base s'han disposat a fer un passadís a l'exenguantat vigatà que, de la mà dels porters del primer equip Aleix Manzano i Sergi Solanich, se li ha fet entrega d'una samarreta signada per tots els membres de l'actual plantilla. A més, el club ha fet entrega als seus pares, Lurdes Ricart i Pere Reig, d'un ram de flors i d'una fotografia que protagonitzen ells mateixos amb Reig en l'últim partit del porter amb la samarreta ausetana celebrat a la Jonquera la passada temporada.

Tot seguit s'ha procedit a fer entrega del Premi Ramon Carrascal 2021. Enguany ha estat la quarta edició d'aquest reconeixement i el jugador i tècnic de la Fundació, Gil Arumí, n'ha estat el guardonat. Arumí ha rebut el premi de mans del mateix Carrascal, director esportiu del club, qui ha volgut destacar "l'optimisme del Gil per fer front a les adversitats del dia a dia" i que és "un exemple amb qui emmirallar-se a l'hora de superar les dificultats". Arumí ha aprofitat l'entrega per fer-se una foto conjunta amb els seus pares, Ramon Arumí i Maite Crosas, a peu de gespa. Les edicions anteriors del premi havien estat per a Oriol Anglada, Sergi Serra i Robert Busquets.

L'acte de presentació ha conclòs amb els parlaments del president de l'entitat, Ignasi Puig, i del regidor d'Esports a l'Ajuntament de Vic, Titi Roca. Puig ha volgut agrair a les famílies, futbolistes, tècnics i tota la resta de la massa social del club “tota la bona tasca i esforç que permeten fer avançar dia a dia la Fundació”. Per la seva banda, Roca ha volgut destacar el creixement que ha fet el club en els seus sis anys de vida i ha felicitat l'entitat per "la tasca esportiva, educativa i social” que porta a terme.

La tarda no només s'ha limitat a l'acte de presentació, sinó que ha inclòs tres partits d'interès. El primer s'ha celebrat al camp annex i ha comptat amb la participació dels alumnes de l'Escola Estel, que, ben equipats i sota el nom d'Estel Fundació, han jugat un partit amistós contra el FC Barcelona que participa en LaLiga Genuine. Més tard el primer equip de la UE Vic de Primera Catalana s'ha vist les cares en partit de lliga contra el Rubí, enfrontament que ha guanyat per 3-0. Finalment, el Femení 'A' ha jugat també un partit de lliga derrotant el Roses per 12-1.