24.10.2021

Ignasi guia el Vic a la victòria (3-0)

És difícil escollir un jugador que hagi destacat per sobre de la resta en finalitzar un partit, però el d'aquest dissabte contra el Rubí té nom i cognom: Ignasi Armengou. Dues dianes del 'motoret' vigatà han permès al Vic sumar els tres punts contra els vallesans en un partit en què Aleix Manzano ha aturat un penal i Sergi Estrada ha resolt des dels onze metres amb el 3-0 definitiu. El triomf ha estat el punt final a una jornada rodona de presentació dels equips de futbol base.

El guió del partit no ha pogut presentar un millor començament. Tot just s'havien jugat tres minuts quan Ignasi, entrant des de la banda dreta i amb un xut creuat, ha aconseguit batre Gerard Guitar per estrenar l'electrònic. Tot i el bon inici dels vigatans que feia presenciar un partit emocionant, l'enfrontament no ha presentat pràcticament cap ocasió durant la resta del primer temps. El Vic s'ha mantingut còmode davant l'equip vallesà, però sense generar accions que intimidessin el rival. Per la seva banda, els rubinencs tampoc han ofert un gran joc i només han inquietat la porteria de Manzano en una ocasió que l'enguantat ha desfet amb una bona intervenció.

Al descans, el tècnic vigatà Albert Cámara ha decidit moure fitxes amb l'entrada de Juli Berenguer que ha substituït Aarón Reinón. Prèviament, a la primera meitat, el Vic ja havia efectuat el primer canvi amb l'entrada de Raúl Campayo en substitució de Ferran Generó que s'ha retirat per lesió.

El segon temps ha començat amb una ocasió local de Juli que la defensa rubinenca ha tret en l'últim moment. L'enfrontament podria haver fet un gir de guió quan el col·legiat ha assenyalat un penal a favor dels visitants en una falta de Gil Bertrana a l'interior de l'àrea. No obstant això, l'empat no ha arribat després que Manzano endevinés el llançament de Ruy Gama. L'errada del conjunt de Juan Romero ha permès al Vic agafar aire i buscar ampliar diferències per evitar qualsevol altre ensurt. Primer Ignasi ho ha intentat amb un xut potent que ha refusat el travesser i Campayo ha fet el mateix en una acció posterior enviant la pilota al lateral del pal de la porteria defensada per Guitar.

Després de diversos intents, ha arribat el segon gol vigatà, novament obra d'Ignasi que s'ha cuinat tot sol una bona jugada després de rebre una pilota a l'espai i s'ha plantat a l'àrea per definir amb un xut creuat. A un quart d'hora per al desenllaç i amb la tranquil·litat del resultat, el Vic ha seguit buscant ampliar més l'avantatge amb un tercer gol que ha arribat des dels onze metres quan Estrada, al minut 88, ha transformat un penal provocat per Ruiz sobre Campayo.

Resultat que deixa el Vic cinquè a la taula amb 7 punts després de 4 jornades. Els de Cámara sumen la segona victòria de la temporada i ho fan després de dues setmanes sense guanyar. El pròxim dissabte, 30 d'octubre, els vigatans es desplaçaran fins a Sant Just Desvern per enfrontar-se a l'Atlètic Sant Just en un partit que tindrà inici a les 8 del vespre.