11.10.2021

La Fundació UE Vic presentarà, el 23 d'octubre, els equips per a la temporada 2021-22

La Fundació Unió Esportiva Vic ultima els preparatius per a la presentació del futbol formatiu que tindrà lloc el pròxim 23 d'octubre a l'Estadi Municipal de Vic. La jornada, que seguirà la fórmula de la temporada passada, comptarà amb la participació del total de 31 equips que formen l'entitat aquesta temporada 2021-2022.

La sortida dels jugadors i jugadores sobre la gespa -per la corresponent desfilada davant de les famílies i la pertinent fotografia de grup- començarà a les 3 de la tarda. A banda dels equips de futbol base, des de la categoria Juvenil fins a l'Escola d'Iniciació, la presentació també comptarà amb la participació d'altres conjunts de l'entitat. Aquesta temporada, al Primer Equip de la Unió Esportiva Vic, l'equip d'aficionats Vic-Júnior i el conjunt format per alumnes de l'Escola Estel, se li afegiran tres equips més: els dos sèniors femenins i l'equip d'Osonament.

Una vegada finalitzada la desfilada amb la fotografia de família i abans de l'inici dels parlaments, es farà entrega de la 4a edició del Premi Ramon Carrascal, un guardó estrenat el 2018. Oriol Anglada, Sergi Serra i Robert Busquets són les tres persones que han rebut aquest reconeixement que enguany sumarà un nou nom a la llista.

A banda de la presentació, la jornada inclourà partits fins ben entrada la tarda. A dos quarts de 5 tindrà lloc un enfrontament entre l'Estel Fundació i el FC Barcelona. L'entitat blaugrana ha incorporat aquesta temporada un equip que participarà en Laliga Genuine Santander i que comptarà amb alumnes del Club CAR Sant Tomàs. Alguns d'ells són alumnes de l'Escola Estel que participen en el projecte fisicoesportiu que la Fundació desenvolupa al centre.

A les 5 de la tarda començarà el partit corresponent a la quarta jornada de Primera Catalana que enfrontarà la UE Vic i el Rubí. A les 7, tindrà lloc el duel entre el Femení 'A' i l'AE Roses de Segona Divisió Femenina.