03.10.2021

Estrena amb golejada a Cornellà (0-3)

El Vic ha estrenat la temporada de la millor manera amb un clar triomf al camp del Sant Ildefons per 0-3. Una diana de Raúl Campayo, que obria el marcador a la primera meitat, i dos gols de Sergi Estrada a la represa, han guiat l'equip d'Albert Cámara cap al triomf en un duel marcat per una lluita constant enmig d'un escenari de dimensions reduïdes.

Els primers minuts de l'enfrontament no han permès evidenciar un clar dominador, però a mesura que han anat avançant els minuts el conjunt vigatà ha començat a generar perill. Ha estat al minut 10 quan un desajust defensiu dels locals ha permès a Campayo recuperar una pilota que ha conduït fins a l'interior de l'àrea per afusellar la porteria defensada per Uri Llaveria. Els vigatans han aprofitat la primera ocasió clara per avançar-se i han mantingut l'avantatge per la mínima fins al descans. Només una nova ocasió de Campayo que ha fet lluir Llaveria sota pals i una bona rematada dels locals que Aleix Manzano ha interceptat, han estat les ocasions més clares d'un primer temps marcat pel joc directe a causa la dificultat de trenar jugades al mig del camp.

La tornada de vestidors ha dibuixat un escenari diferent. El Vic ha aconseguit apoderar-se del control del partit i ha començat a comptar amb ocasions per sentenciar-lo. Estrada, que pocs minuts abans veia com el col·legiat li anul·lava un gol per un possible fora de joc, al minut 55 anotava el 0-2 a plaer després de rebre una bona centrada d'Ignasi Armengou al segon pal. Cinc minuts més tard, el davanter blanc-i-vermell anotava el seu doblet participar i el tercer gol per al Vic amb una extraordinària paràbola que es colava per l'escaire de la porteria defensada per Llaveria.

El 0-3 deixava tocat a un conjunt rival que fins al desenllaç ha comptat amb escasses ocasions per intentar escurçar diferencies. Per la seva banda, els d'Albert Cámara han disposat de dues ocasions més per anotar el quart gol. Una rematada de Juli Berenguer a boca de canó que ha aconseguit treure el porter local i una nova intervenció de l'enguantat en què ha pogut blocar un xut ajustat al pal d'Adrià Balagué, han estat les últimes accions destacades del duel.

El Vic finalitza la primera jornada com a líder i amb la bona notícia que dos dels nous fitxatges a la zona atacant, Campayo i Estrada, s'han estrenat com a golejadors vigatans. El pròxim dissabte, 9 d'octubre, el conjunt de Cámara rebrà el Santfeliuenc en l'estrena al Municipal de Vic. El partit tindrà inici a les 4 de la tarda.