29.09.2021

L’àlbum de LaLiga 2021-22, en mans dels futbolistes de la Fundació

Comença la temporada de futbol i Panini ha volgut donar la benvinguda als futbolistes de la Fundació UE Vic amb un exemplar gratuït de l’àlbum de 104 pàgines de la LaLiga Santander 2021-22, una edició especial que coincideix amb el 50è aniversari de la col·lecció oficial de cromos de LaLiga, d’edicions Este/Panini.

Per això durant la primera setmana d’octubre tots els nens i nenes de la Fundació rebran el pack promocional de la gran col·lecció de cromos adhesius del futbol espanyol. Les principals novetats de la temporada 2021-22 són les noves sèries de cromos: Rookie ImpactADN La Liga i La Isla del Tesoro, en les quals es poden trobar els millors futbolistes del passat i el futur del campionat de lliga, elaborats amb espectaculars materials metal·litzats.

Aquesta iniciativa s’emmarca en l’acord de col·laboració entre la Fundació Unió Esportiva Vic i l’empresa Panini, amb seu a Torroella de Montgrí, especialitzada en el col·leccionisme esportiu, els còmics, les revistes i l’entreteniment digital.