27.09.2021

Aigua de Viladrau serà, de nou, l’aigua de la Fundació

Aigua de Viladrau i la Fundació Unió Esportiva Vic han renovat el seu acord de col·laboració i, per segona temporada consecutiva, l’empresa amb seu al Parc Natural del Montseny proveirà a l’entitat ausetana d’ampolles d’aigua per a les seves sessions d’entrenament i competicions esportives.

Viladrau és una aigua nascuda al Montseny i és “L’aigua que ens mou” perquè ens dona la hidratació que necessitem per gaudir i viure amb aquesta energia contagiosa que ens caracteritza.

El compromís amb el desenvolupament sostenible de Viladrau entronca amb l’acord d’adhesió del Patronat de la Fundació UE Vic amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides, aprovat el dia 3 de juliol de l’any 2019.