11.09.2021

Ofrena floral al Bac de Roda amb motiu de la Diada 2021

La Unió Esportiva Vic i la Fundació UE Vic van participar conjuntament aquest passat divendres, 10 de setembre, en la tradicional ofrena floral d'homenatge a Bac de Roda, a la rambla Davallades de Vic, amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. Les jugadores del primer equip femení, Clara LatorreCristina Pol, van ser les encarregades de fer l'entrega del ram de flors en representació del club. Les futbolistes van estar acompanyades pels membres del patronat, Sagi Barnolas i Eduard Rovira.

L'ofrena ha comptat amb la participació de quaranta-dues entitats, institucions i partits polítics. Aquest any, amb la millora del context sanitari, s'han pogut recuperar els actes tradicionals populars com el ball de l'àliga, els pilars dels sagals d'Osona i la interpretació dels Segadors a càrrec dels grallers i timbalers de la ciutat. Per quart any consecutiu s'ha fet l'ofrena de roses grogues a l'escultura commemorativa de Bac de Roda situada a la rambla del Carme.