24.08.2021

El Trofeu Centenari també comptarà amb una edició femenina

La Unió Esportiva Vic comptarà, a partir d'aquesta temporada 2021-2022, amb la incorporació de dos equips femenins sèniors. En el transcurs de les seves respectives pretemporades, ambdós conjunts participaran en la primera edició del Trofeu Centenari, un torneig estival que servirà per encetar els actes de commemoració del Centenari del Vic. El 25 de setembre, el Femení A i el Femení B es veuran les cares en una quadrangular que completaran el Club Esportiu Figaró i el San Juan Atlético Montcada. L'edició femenina se celebrarà una setmana després que la de categoria masculina.

L'Estadi Municipal de Vic serà la seu que acollirà l'esdeveniment esportiu. El torneig es dividirà en dues semifinals, la final i un enfrontament per a decidir el tercer i quart lloc. La primera semifinal, que enfrontarà el Femení A i CE Figaró, tindrà lloc a les 16 h. El Femení B i el San Juan At. Montcada s'enfrontaran a partir de les 17 h. El duel per al 3r i 4t lloc començarà a les 18 h i la final del torneig se celebrarà a les 19 h. Els partits tindran una durada de 45 minuts.