08.08.2021

El Trofeu Centenari enceta els actes de commemoració dels 100 anys del Vic

Els tornejos d'estiu són un clàssic en el món del futbol, si bé en les darreres dues temporades s'han hagut de suspendre bona part dels esdeveniments esportius a causa de la crisi de la Covid-19. En el context sanitari actual, la direcció esportiva de la Unió Esportiva Vic ha decidit impulsar la primera edició del Trofeu Centenari, una quadrangular amb vocació de continuïtat i que recordarà els 100 anys d'història del club ausetà. L'esdeveniment encetarà els actes de commemoració del Centenari del Vic i que es perllongaran al llarg de les dues següents temporades.

En aquest sentit, el 18 de setembre l'Estadi Municipal serà l'escenari de les dues semifinals d'un torneig que disputaran quatre conjunts de la Primera Catalana. D'una banda, la que jugaran l'Atlètic Lleida i l'equip amfitrió, la UE Vic (17.00 h). I, de l'altra, el partit que enfrontarà l'extercera CF Igualada i el degà del futbol català, el Palamós CF (19.00 h). L'endemà diumenge, dia 19, es jugaran els partits pel 3r i 4t lloc (17.00 h) i la primera final del Trofeu Centenari (19.00 h).