10.07.2021

Més d’una cinquantena de participants en la primera edició de la ‘Batalla de Porters - Ciutat de Vic’

L’Estadi Municipal de Vic ha estat l’escenari, aquest dissabte 10 de juliol, de la primera edició de la ‘Batalla de Porters - Ciutat de Vic’. La jornada, que ha comptat amb un total de 56 participants i ha estat coorganitzada per la Fundació Unió Esportiva Vic, s’ha adreçat a esportistes des de categoria benjamí a sènior i ha ofert dues modalitats: individual i parelles.

En l’apartat de guanyadors, Lluc Guiteras s’ha emportat el trofeu de campió en categoria juvenil-sènior i ha repetit en categoria per parelles acompanyat de Marc Codinach. En infantil-cadet, Ferran Bou s’ha adjudicat el primer premi en individual i també per parelles fent tàndem amb Joan Mercader. En la categoria benjamí-aleví, tal com ha succeït en les ambdues anteriors, el guanyador, Enric Vicente, també s’ha adjudicat els dos premis. El de parelles l’ha compartit amb Martí Salamó.

A banda dels respectius trofeus i medalles, s’ha fet entrega de diferents obsequis entre els guanyadors. Guiteras s’ha emportat un sopar per a dues persones al Cafè de l’Orfeó i un pastís sacher de la Pastisseria Masramon. Bou també ha aconseguit ambdós premis, però el sopar en aquest cas al Club Pocket Bike d’Osona. En referència a Vicente, ha estat premiat amb un val de compra per valor de 50 euros a la botiga Intersport Everest. Finalment, entre tots els participants s’ha sortejat una càmera instantània Polaroid gentilesa de Deteinco. L’afortunat ha estat Carles Espona.

La jornada s’ha iniciat a les 9 del matí amb la celebració de les fases de grups i s’ha tancat a la tarda amb la disputa de les semifinals i finals. En la pausa del migdia, els participants que ho han desitjat, han pogut gaudir d’un dinar al mateix camp de futbol a càrrec del Graeller Rialler. Els esportistes també han estat obsequiats amb bosses de Goufone i Mas Uniformes. D’altra banda, tots aquells participants interessats han pogut adquirir a un preu reduït un parell de guants de la marca especialitzada en guants i material de porters, TwoFive Gloves, la qual ha estat col·laboradora de l’esdeveniment.

Des de l’organització es mostren satisfets després de la celebració de la primera edició. Els responsables, Kevin Fernández i Joel Lorente, exposen que “els inicis sempre són difícils, però estem segurs que l’any vinent portarem a terme una edició molt millor en tots els aspectes”. Ara, asseguren que “cal analitzar bé aquesta primera edició” i que s’ha d’anar “batalla a batalla”.