08.07.2021

La Fundació UE Vic participa, un estiu més, en l'oferta esportiva que inclou 'Estiu Viu'

Sota el nom d'Estiu Viu, l'Ajuntament de Vic organitza al llarg del període estival diverses activitats municipals adreçades a infants i joves d'entre 3 i 16 anys. Enguany, la fórmula torna a incorporar els Casals Municipals, els quals inclouen una oferta esportiva, així com de lleure, cultural i formativa. Els casals d'estiu de Vic es duen a terme amb el monitoratge de joves que durant el curs participen activament en esplais i agrupaments de la ciutat. En aquest sentit, la Fundació Unió Esportiva Vic hi torna a col·laborar aportant tècnics de l'entitat que exerciran de monitors al llarg de diverses sessions enfocades en la pràctica del futbol.

Aquests casals tenen lloc en diversos centres educatius de la ciutat. Concretament, la Fundació hi serà present a l'Escola Estel i l'Escola Andersen amb la participació dels tècnics Pepo Espona i Adrià Barril. La participació d'entitats esportives als casals suposa una molt bona oportunitat per oferir activitat física de qualitat als infants, i al mateix temps, també és una manera de donar a conèixer a la mainada de Vic els esports i tota la tasca que fan les entitats.

La proposta d'Estiu Viu es realitza durant el mes de juliol i les dues primeres setmanes de setembre. Paral·lelament s'ofereix, per setè any consecutiu, diverses propostes de tardes vinculades a Les Tardes d'Estiu al Carrer, una aposta per la convivència i la cohesió social. En aquestes jornades s'oferiran activitats i propostes tant esportives com d'oci saludable per a totes les edats durant un total de dotze setmanes.