11.06.2021

La Fundació UE Vic renova el conveni de col·laboració amb Bayés Esport i Centre Mèdic Cempla

La Fundació Unió Esportiva Vic ha renovat l'acord signat la passada temporada amb Bayés Esport i Centre Mèdic Cempla en virtut del qual els/les futbolistes de l'entitat, que s'hagin de fer la preceptiva revisió mèdica, puguin acudir a un d’aquests centres. Així doncs, per segon any consecutiu, els jugadors/es que formin part de l'entitat el següent curs 2021-2022 podran comptar amb els serveis d'ambdós centres on se’ls farà una exhaustiva exploració mèdica com a requisit previ per a desenvolupar una pràctica esportiva segura. Cal remarcar que el conveni també és aplicable a aquells esportistes que jugaran al Club Atlètic Balenyà la propera temporada.

La renovació del conveni de col·laboració s'ha fet oficial aquesta setmana a les instal·lacions de l'Estadi Municipal de Vic. Una vegada segellat l'acord, s'ha procedit a fer la fotografia de rigor amb la presència del president de la Fundació UE Vic, Ignasi Puig; el responsable de l'Àrea Social i de Patrocini del club, Sagi Barnolas; el responsable de l'Àrea Logística i Material Esportiu, Jordi Tanyà; la gerent del Centre Mèdic Cempla, Victòria López, i l'administratiu Marc Brugulat; i la gerent del centre Bayés Esport, Clàudia Bayés.

Per poder realitzar la revisió mèdica és imprescindible demanar hora prèviament per així evitar temps d’espera i garantir els protocols de prevenció que s’exigeixen en el context sanitari actual. Les famílies dels/les jugadors/es de la Fundació i de l'Atlètic Balenyà poden sol·licitar la cita prèvia per a la revisió mèdica contactant de la següent manera:

Bayés Esport (Ronda Francesc Camprodon, 4): 93 885 65 00 / info@bayesconsultori.cat

Centre Mèdic Cempla (Carrer Arquebisbe Alemany, 26): 93 885 53 59 / cempla@cempla.net