14.05.2021

La Fundació UE Vic celebrarà jornades de portes obertes adreçades al futbol femení

La Fundació Unió Esportiva Vic ha programat un seguit de jornades de portes obertes adreçades a nenes i noies d'entre 5 i 14 anys que estiguin interessades a participar en sessions d'entrenament. Aquestes s'iniciaran el dijous 20 de maig i se celebraran a l'Estadi Municipal de Vic, en la franja horària de 17.30 a 18.45 h. Les jornades, que es perllongaran fins a final de temporada, estaran organitzades i comptaran amb la supervisió del nou coordinador de futbol femení de la Fundació, Nil Murfulleda, i els tècnics de l'equip Infantil Femení de l'entitat, Èlia Vilà i Adrià Balagué.

Les jornades tenen com a principal objectiu que les jugadores o futures jugadores interessades tinguin l'oportunitat de conèixer el mètode i filosofia del club, a més de permetre resoldre totes aquelles qüestions i dubtes que tinguin tant les joves esportistes com les seves famílies. Per a poder participar-hi, els interessats poden posar-se en contacte trucant al telèfon 666 78 59 86 (Nil).

És important recordar que, el passat mes de març, la Fundació presentava una proposta innovadora de gestió del futbol femení que, a diferència del model habitual en els clubs de l'entorn, aposta per la configuració d'equips mixtes fins a la categoria Aleví (Futbol 7), tenint en compte criteris pedagògics i també de rendiment esportiu.