02.05.2021

Derrota que perllonga la mala dinàmica (0-2)

La derrota en el derbi contra el Tona (0-2) accentua la complicada situació que travessa el Vic al llarg de les últimes setmanes. El gol visitant en els primers cinc minuts de joc i la falta d'idees en atac han impedit al conjunt d'Albert Cámara tenir opcions de remuntada contra un Tona que ha sentenciat el duel en el temps afegit.

L'enfrontament no ha començat de la millor manera per als interessos ausetans. Una internada de Castro a l'interior de l'àrea finalitzava amb una segona jugada de Pol Vallès que amb una bona rematada ha aconseguit fer el primer gol de la tarda. El Vic ha intentat reaccionar amb dues ocasions de Balagué i Ignasi, però cap dels dos estarien encertats. Instants després, Ignasi ha hagut de ser substituït per lesió amb Feixas ocupant el seu lloc.

Els vigatans han intentat cercar la porteria de Blanquera amb certa dificultat per concretar bones accions ofensives. Un parell d'ocasions de Peque i Urri, al fil del descans, han aconseguit posar setge a l'àrea rival durant uns minuts. A la represa, el guió no ha canviat. El Tona s'ha trobat molt còmode sobre la gespa del Municipal contra un Vic amb dificultats per generar perill. El segon temps s'ha traduït en un partit travat i amb poques ocasions. El Vic ha buscat revertir la situació amb l'entrada d'homes de refresc, però la falta d'idees dificultaven el camí. El partit es tancava en l'afegit amb la diana de Moussa que ha anotat el segon per als visitants.

L'equip ausetà segueix ocupant la penúltima posició amb 11 punts i dos partits menys. El dissabte, 8 de maig, els de Cámara tindran una oportunitat per capgirar la situació i buscar la tercera victòria de la temporada en la seva visita a Bescanó, a partir de les 4 de la tarda. L'últim triomf dels osonencs va ser a principis de març contra el mateix equip gironí (3-0).